Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Essence,La Redoute,Roc,Dermagor,spring Haul..

Γειά σας!!!!Tον τελευταίο χρόνο ανακάλυψα την πολυ οικονομική εταιρεία Essence,και μπορώ να πώ οτι,ότι κι αν έχω δοκιμάσει απο αυτήν την εταιρεία,με έχει αφήσει ικανοποιημένη!!Τελευταία μου αγορά ειναι δυό σκιές σε κρεμώδη υφη,πολύ σταθερές και με διάρκεια!


Τ-Shirt απο 26,90 με έκπτωση 70%  μόνο 8,07ευρώ!!!
Αμάνικο με παγιέτες στο χρώμα της μέντας,13,50 ευρώ(La Redoute.gr)
Κόκκινο παπαρούνας-πράσινο μέντας,εντονο φούξια,και αμάνικο με παγιέτες στο χρώμα της μέντας(mint green)
Πράσινο μέντας  23,50 ευρώ,Σε γραμμή slim. απο (La Redoute.gr    )       












Αυτήν την κρέμα ματιών μου την πρότεινε η αισθητικός για πρόληψη λεπτών γραμμών,και για μαύρους κύκλους.
Roc - Hydra+ - Anti Fatigue - Soin hydratant défatigant yeux - Tube 15 ml
ΚΡΕΜΑ ΜΑΤΙΩΝ ROC HYDRA+

ΜΕΙΏΝΕΙ ΜΑΥΡΟΥΣ ΚΎΚΛΟΥΣ-ΚΟΥΡΑΣΜΈΝΑ ΜΆΤΙΑ,ΚΑΙ ΠΡΟΛΑΜΒΆΝΕΙ ΤΟ "ΠΟΔΙ ΤΗΣ ΧΗΝΑΣ"ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ .Ελαφριά υφή.

Εδώ και καιρό ήθελα να αγοράσω ενα καινούργιο απολεπιστικό προιόν,και η αισθητικός σε stand  με φαρμακευτικά προιόντα σε κατάστημα καλλυντικών,μου πρότεινε το Dermagor-Betacade.Είναι νέας γενιάς peeling,χωρίς κόκκους οι οποιοι(κόκκοι)  σύμφωνα με τους δερματολόγους, δημιουργούν ευρυαγγεία στο πρόσωπο,και σε κάποια δέρματα ακόμα και ακμή!Το αφήνουμε λοιπόν στο πρόσωπο 10-15 λεπτά(οσο αντέχει η καθε μιά διοτι "ψιλοτσιμπάει"άσχετα αν εγω δεν κατάλαβα κανένα "τσίμπιμα"αν κι εχω ξηρό κι ευαίσθητο δέρμα!Μετά το δέρμα γίνεται μωρουδέ...!Επίσης εχει και λευκαντικές ιδιότητες λόγω του σαλικυλικού οξέως που περιέχει.
Με αιθέρια έλαια αγριόκεδρου,και β-υδροξυοξέα,για βαθύ peeling,διασπά και απομακρύνει τα νεκρά κυτταρα.     




                 ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΕΧΩΣ,,,//TO BE CONTINUED..